Vanaf 23 mei in het minitheater: TOPGIRLS!

Toneelvereniging Pauze speelt 23, 24 en 25 mei 2014 in het Middelburgse Minitheater de voorstelling Topgirls.

Uitzendbureau Top Girls is de hot topic locatie waaraan de nieuwste Pauzeproductie haar naam ontleent. Het stuk speelt zich af tegen het roerige decor van eind jaren ’70, toen Ronald Reagan aan de macht was en het zakenleven veelal gedomineerd werd door pakkendragers die over lijken gingen. Marlene, Wil en Nel, drie topdames bij Uitzendbureau Top Girls, voelen zich allerminst geïntimideerd door halsstarrige zakenlui. Met uitgekiende strategieën weten zij hun sterke positie te behouden in de uitzendbranche. Geen wonder dat zij dagelijks vele sollicitanten in hun drukke schema moeten zien te proppen. Uitzendbureau Top Girls is geen plek voor huismussen. Zakenvrouwen hebben geen tijd voor een burgerlijk bestaan. Iets waar Joyce, de zus van Marlene, niet over mee kan – en wil – praten. Voor Joyce is het managen van haar gezin al ambitieus genoeg. Wat wil je, met een kind als Angie? Ze is zestien en speelt nog steeds met Kit, een brugklasser. Daar heb je je handen meer dan vol aan.

Speeldata:
vrijdag 23 mei, 20.00 uur
zaterdag 24 mei, 20.00 uur
zondag 25 mei, 14.30 uur

Kaarten:
9 euro

Reserveren:
via info@toneelverenigingpauze.nl of bel naar 06-31572257

Bekijk hier de poster en flyer van Topgirls