Nieuwe productie: "Avondrood"

Binnenkort gaat de nieuwste productie van Toneelvereniging Pauze onder regie van Katinka van den Dool in premiere "Avondrood".
"Avondrood" is een huis waar bejaarden, senioren en ouden van dagen het laatste deel van hun leven doorbrengen. Wat voor naam je de bewoners ook geeft, het zijn gewone mensen net als jij en ik. Ieder van hen heeft een bewogen leven achter de rug.
De voorstelling gaat over de levens van deze mensen. Alleen en in verbinding met elkaar. Wat er gebeurt in de voorstelling is grappig, ontroerend en herkenbaar. Laat je verrassen en kom kijken naar deze unieke mensen vol levenservaring.
De uitvoeringen zijn op vrijdag 1 oktober en zaterdag 2 oktober om 20:00 & zondag 3 oktober om 15:00 in het Minitheater te Middelburg.
En nog 1 uitvoering op vrijdag 8 oktober om 20:00 in het Spiegeltheater te Middelburg.
Voor reserveringen kan er gebeld worden naar 0118-628504 of gemaild naar info@toneelverenigingpauze.nl. Entree is 9 euro en kaarten zijn ook aan de kassa voor aanvang verkrijgbaar.
Tot ziens bij 1 van de voorstellingen!