Het weekend van 'Potpourri'

Vrijdagavond 3 februari is de premiere geweest van de nieuwe voorstelling 'Potpourri' van Toneelvereniging Pauze. Een heerlijk gevulde zaal heeft genoten van het 'van alles en nog wat' spekatkel. Dit beloofd wat voor de aankomende twee voorstellingen op zaterdag 4 februari om 20u00 en zondag 5 februari om 14u30. Wat wel weer heel positief is dat zondag volledig is uitverkocht, daarom als je nog wilt komen kan dat alleen zaterdag 4 februari. Gun jezelf een verantwoord avondje uit in de fijne ambiance van het Minitheater en veel spelplezier op het podium. Reserveer kaarten via website, info@toneelverenigingpauze.nl of 06-23996340. Kaarten zijn vanaf een uur voor aanvang ook aan de kassa van het Minitheater verkrijgbaar. Er kan worden gepind!

Foto: Marja van Noort Fotografie