De Eetkamer

Toneelvereniging Pauze uit Middelburg repeteert momenteel volop voor het nieuwste stuk wat binnenkort in het theater wordt opgevoerd, namelijk ‘De Eetkamer’ geschreven door A.R. Gurney jr. De regie is in handen van Marijke Reuser. Het stuk speelt zich continu af in de eetkamer waarin de verwikkelingen van vele verschillende personages voorbij komen. Het leuke aan dit stuk is het feit dat elke scene op zich staat, zodat je als kijker continu wordt verrast door een andere inhoud en diverse karakters. Het zijn 17 verschillende verhalen op zich en toch voelt het als 1 geheel, dit doordat de eetkamer als het centrale middelpunt dient en de basis is van al deze verhalen. Er zitten ontroerende, humoristische, dramatische en verassende momenten in het stuk. De 9-koppige cast, Marijke en de ondersteunende leden zijn druk doende om dit stuk een succes te maken!

Het toneelstuk beleeft vrijdag 2 november zijn première in ’t Spiegeltheater te Middelburg. Daarna wordt het op dezelfde locatie nog vier keer opgevoerd. De speeldata zijn: zaterdag 3, vrijdag 9 en zaterdag 10 november. Alle voorstellingen beginnen om 20.00 uur.
Op zondag 4 november is er een matinee, deze begint om 15.00 uur.